http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

تسهیلات نظام وظیفه دانش‌ آموختگان­ فناور

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

بنیاد ملّی نخبگان به منظور پشتیبانی از فعالیت­‌های تخصصی دانش­‌آموختگان­‌برترِ دانشگاه­‌ها و مؤسسه­‌های آموزش عالی و پژوهشی­‌کشور که به فعالیت‌های فنّاورانه اشتغال دارند، تسهیلات نظام­ وظیفۀ تخصصی را در نظر گرفته است.

بنیاد ملی نخبگان شرایط اعطای تسهیلات نظام وظیفه به دانش‌ ­آموختگان­‌برترِ فنّاور را به شرح ذیل اعلام کرده است:

متقاضی باید دانش­‌آموختۀ دوره کارشناسی­‌ارشد یا دکتری تخصصی از یکی از دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهش مورد تأیید وزارت علوم، وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و از زمان دانش­‌آموختگی­‌اش بیش از سه سال نگذشته باشد.

دانشجویان دورۀ دکتری تخصصی که از پیشنهاد رسالۀ دکتری خود با موفقیت دفاع کرده­‌اند نیز می­‌توانند از این تسهیلات بهره­‌مند شوند.

شرط لازم: دانش­‌آموخته باید در یکی از شرکت­‌های دانش­‌بنیانِ مورد تأیید معاونت علمی و فنّاوری به مدت دست کم شش ماه (بر اساس فهرست بیمۀ شرکت) به طور تمام­‌وقت به فعالیت مشغول بوده باشد.

شرط کافی: متقاضی باید حائز بیشترین امتیاز فعالیت­‌های نخبگانی (شامل فعالیت‌های فنّاورانه، پژوهشی و آموزشی) بر اساس معیارهای بنیاد در میان متقاضیان باشد که لازم است اطلاعات هر یک از فعالیت­‌ها به طور دقیق در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد بارگذاری شود.

شرکت­‌های دانش­‌بنیان بر اساس سابقۀ فعالیت و اظهارنامۀ مالیاتی خود می­‌توانند از تسهیلات این موضوع برای کارکنان خود بهره­‌مند شوند.

معرفی اولیۀ متقاضیانِ مشمول بر عهده شرکت متبوع آنان و تکمیل و بارگذاری اطلاعات شخصی بر عهدۀ متقاضی است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی