http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاهها - دکتری (Ph.D) سال 1395

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

یرو اطلاعیه مورخ 5/2/1395، بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال 1395 مجاز به انتخاب رشته گردیده و اولویت های انتخابی خود را در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان ثبت نموده اند، می رساند کارنامه نتیجه علمی داوطلبان بر اساس حدنصاب تعین شده از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در رشته های انتخابی آنان از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده می باشد. لذا داوطلبانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می باشند، می­توانندبا توجه به نکات زیر و براساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط، با همراه داشتن مدارک لازم مطابق با مندرجات اطلاعیه هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (اطلاعیه دانشگاهها در لینکهای ذیل این اطلاعیه قابل دریافت است) درمراحل ارزیابی تخصصی شرکت نمایند.


1- منحصراً داوطلبانی می توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره تراز نهایی ارسالی توسط دانشگاهها را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.
2- داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در کدرشته محل های انتخابی (اعم از روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و بورسیه اعزام به خارج از کشور) دارای حدنصاب نمره علمی لازم می باشند، لازم است قبل از مراجعه برای مراحل ارزیابی تخصصیبه اطلاعیه دانشگاه ذیربط (در ذیل همین اطلاعیه) و همچنین وب سایت دانشگاه ذیربط مراجعه و براساس آن در مراحل ارزیابی تخصصیدانشگاه مربوط شرکت نمایند.
تذکر مهم: باتوجه به اینکه دراین مرحله نتیجه انتخاب رشته داوطلبان براساس حدنصاب اعلامی از طرف دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مشخص شده است .لذا به هیچ عنوان به تقاضاهایی که در رابطه با افزایش کدرشته محل جدید و یا تقاضای انتخاب رشته واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و داوطلبان در این­ خصوص تقاضایی ارائه ندهند.
3- آن دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون دورة دکتری (Ph.D) نیمه­متمرکز سال 1395 (اعم از دوره­های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خودگردان) قرار گیرند، مجاز به ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 95 (در صورت وجود) و همچنین آزمون دکتری سال 1396 نخواهند بود.
4- با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی در ظرفیتهای بعضی ازکدرشته محلها صورت گرفته است که پذیرش نهایی توسط دانشگاه باتوجه به ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.
تبصره: کدرشته محل 4419 (رشته مهندسی منابع آب) از مجموعه امتحانی کد 2406 (مهندسی آب و هواشناسی کشاورزی)، در دوره بورس اعزام به خارج دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ردیف رشته های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته حذف شده و در آن پذیرش دانشجو صورت نخواهد گرفت.
5- به اطلاع آن دسته از داوطلبان رشته امتحانی الهیات ( کد 2113) که در گرایش مدرسی معارف اسلامی حدنصاب لازم را کسب نموده اند، می رساند؛ از آنجا که شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه ای که توسط معاونت امور دفاتر،اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می باشد، لذا این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، پس از اعلام قبولی در مرحله ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه و ارائه فرم تعهد، در زمان مقرر (محدوده زمانی 12/5/95 لغایت 20/5/95) برای طی مراحل پذیرش به سایت معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می گردد. در پایان لازم به ذکر است که درصورت قبولی (مشروط) فرد در دانشگاه، چنانچه نتیجه بررسی صلاحیت داوطلب از سوی معاونت فوق الذکر به صورت منفی اعلام گردد، قبولی مشروط وی در دانشگاه مربوط لغو خواهد شد.
6- کلیه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند، وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کدرشته محل های انتخابی منعکس گردیده است، چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ 20/2/95 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال گردد، پاسخ داده نخواهد شد.
7- نظر به اینکه پذیرش نهایی براساس نمره مرحله ارزیابی تخصصی و نتیجه بررسی صلاحیت های عمومی صورت می گیرد، لذا آن دسته از داوطلبانی که بر اساس حدنصاب تعیین شده دانشگاه ها و مؤسسات به آن دانشگاه ها مراجعه نموده و پس از مرحله ارزیابی تخصصی، واجد شرایط هر یک از دانشگاه ها و مؤسسات قرار می گیرند، به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی
می شوند و لذا لازم است از تاریخ 12/5/95 لغایت 28/5/95 برای انجام بررسی صلاحیت های عمومی، نسبت به واریز مبلغ 290000 (دویست و نود هزار) ریال از طریق پرداخت الکترونیک در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان عمل نموده و سپس نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی مندرج در آن پایگاه اطلاع رسانی اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در این خصوص اقدام نکنند، از مراحل گزینش نهایی حذف خواهند شد.
8- نتیجه نهایی پذیرفته شدگان توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

۹۵/۰۲/۲۲
Ebrahim Shahnazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی