http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

نمونه مثال از برنامه نویسی و اجرای پروژه PLC-S7

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ


نمونه مثال از پروژه انجام شده (لینک اصلاح شد)

با عرض سلام
از وقفه ای که در ارسال مطالب ایجاد شد مجددا از همه دوستان خوبم پوزش می طلبم برای این پست مثالی بسیار جامع و کامل از برنامه نویسی سیستم کنترل یه کارخانه تولید آبمیوه رو دراختیار دوستان قرار میدم.
این نمونه کار از جمله پروژه های کامل انجام شده در زمینه اجرای سیستم های مبتنی بر پایه پی ال سی هست که با توضیح کامل از تک تک مراحل کار و شرح برنامه نویسی همراه می باشد (به زبان فارسی)

به همه دوستان علاقه مند به فراگیری بیشتر و اون دسته از دوستانی که تقاضای مثال های عملی در صنعت را داشتند این فایل را پیشنهاد میکنم . موفق باشید

   دانلود - لینک کمکی

 


http://www.pl30.blogfa.com/
۹۵/۰۳/۲۴
Ebrahim Shahnazi

نظرات  (۲)

سوییچ فشار DS350 :

سوییچ فشار DS350 ، توسط BD|Sensors به شکل یک سوییچ فشار IO-Link تبلیغ می‌شود که کاربردهای بی‌شمار آن به این معنی است که می‌توان آن را به شکل منفرد، پیکربندی کرد تا با شرایط مورد نظر شما، سازگار شود. نسخه‌ی ابتدایی آن بدون هیچ تغییری، برای بازه گسترده‌ای از کاربردها مناسب است.

اتوکلاو چیست؟

اتوکلاو وسیله ای مهر و موم شده (مشابه اجاق گاز تحت فشار) است که میکروارگانیسم ها را با استفاده از بخار اشباع شده تحت فشار از بین می برد .اتوکلاو ها بخار اشباع شده تحت فشار را از بین می برد . استفاده از گرمای مرطوب باعث از بین رفتن کلیه میکروارگانیسم ها ، از جمله آندوسپورهای مقاوم در برابر حرارت می شود که با گرم کردن مواد داخل دستگاه در دمای بالاتر از نقطه جوش آب حاصل می شود. مطابق اصل قوانین گاز ، با افزایش فشار داخل دستگاه می توان به این مهم دست یافت .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی