http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

اعلام رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

اعلام رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد تا یک ماه آینده

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رتبه‌بندی واحدهای این دانشگاه تا یک ماه آینده خبر داد.

رضا اکبری نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این‌باره گفت: با تغیبر مدیریتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد، چند کار مهم در حوزه ما در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت. بخشی از آن‌ها مانند اصلاح ساختار معاونت‌ها و اصلاح ساختار کلان دانشگاه به پایان رسیده و اکنون مشغول نهایی‌کردن ساختار واحدها و منطقه‌بندی جدید دانشگاه هستیم.

مدیرکل دفتر تعالی و مهندسی ساختار و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نهایی ساختن آیین‌نامه درجه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در اولویت است که از قبل شروع شده و اکنون در حال پایان یافتن است.

نوری گفت: ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی نیز در مراحل پایانی است. واحدها اطلاعات خود را در دو ماه در سامانه وارد کردند و اکنون در مراحل تحلیل و ارزیابی هستیم و تا یک ماه آینده رتبه واحدهای دانشگاه آزاد را براساس اطلاعات آن‌ها اعلام می‌کنیم.

۹۶/۰۸/۲۶
Ebrahim Shahnazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی