http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400

 

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 می رساند، پذیرش دانشجو بر اساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین آیین نامة اجرایی مربوطه و مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی" و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (آذرماه سال 1399) توسط این سازمان منتشر می شود، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی این آزمون به شرح جدول ذیل می‌باشد.

شرایط و ضوابط

1- همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 99/09/16 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، در آزمون ورودی شرکت نمایند.

2- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال 1399 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال 1400 را نخواهند داشت.

3- هر متقاضی علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام منتشر می‌گردد) می‌تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)،به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام نماید.

دریافت فایل نهایی مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال1400 فرمت PDF

۹۹/۰۸/۲۱
Ebrahim Shahnazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی