http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

۷۲ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است

۰ نظر ۳۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۷
الف شهنازی

قابل توجه دانشجویان محترمی که درس رباتیک پیشرفته را با آقای دکتر خوش بیانی اخذ نموده اند.

پروژه های قابل ارائه جهت درس رباتیک پیشرفته به صورت زیر تعریف شده اند......

۰ نظر ۳۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۲
Ebrahim Shahnazi
۰ نظر ۳۰ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۵
Ebrahim Shahnazi

دانشجویانی که در ترم 1-93-94 با اینجانب ( خانم دکتر دهقانی بیدگلی) درس روش تحقیق داشته اند، 

لازم است تا موارد زیر را در تاریخهای مقرر، طبق مقررات گفته شده برای اینجانب ارسال نمایند. هر کدام از موارد که خارج از زمان تعیین شده، تحویل گردد مشمول کسر نمره خواهد شد. 

۱ نظر ۳۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۷
الف شهنازی

تاثیر کشور مبداء و برند (نام تجاری) بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس



Brand and country-of-origin effect on consumers' decision to purchase luxury products

این مطالعه با هدف به روز رسانی عوامل مؤثر بر خرید مصرف کنندگان کالاهای لوکس و به طور خاص، در نظر گرفتن اثر ترکیبی کشور و برند مبدأ (COO) بر تصمیمات خرید صورت گرفته است. این مقاله فاز اکتشافی ایجاد شده را از روی داده های کیفی که قبلا در مورد این موضوع جمع آوری شده بود، توسعه داده است. این مطالعه شامل توزیع پرسشنامه آنلاین در هفت کشور (چین، فرانسه، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه، و ایالات متحده آمریکا) برای کل نمونه از 1102 پاسخ دهنده است. پرمایگی این تحقیق مربوط به احتمال تجزیه و تحلیل بین فرهنگی از نتایج حاصل از هفت کشور است. این نتایج در ارتباط با تفاوت های موجود بر اهمیت نسبی از اجزای فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در رابطه با خرید کالای لوکس و غیر لوکس است؛ اهمیت نسبی CoO برای مصرف کنندگان باعث ایجاد تصمیماتی در مورد خرید کالاهای لوکس می گردد؛ و تنوع در معیار تصمیم گیری مصرف کنندگان بستگی به بلوغ بازار لوکس دارد. این تحقیق به نویسندگان اجازه می دهد که نتایجی که قبلا در فاز اکتشافی از کارشان به دست آمده را تایید، توسعه و تعمیم دهند. این موارد از نظر توصیه های مدیریتی برای شرکتی جالب است که از لحاظ بین المللی آرزوی توسعه درمنطقه جغرافیایی دارند که تحت پوشش این مطالعه هستند. از اینرو این پژوهش به تفاوت قابل توجه ای دست یافته است. نتایج این تحقیق همچنین به ایجاد اختلاف نظری که در ارتباط با اهمیت CoO در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده است، 

کمک می کند.

۰ نظر ۲۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۶
الف شهنازی
۰ نظر ۲۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۶
Ebrahim Shahnazi
۰ نظر ۲۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۰
Ebrahim Shahnazi
۰ نظر ۱۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۸
Ebrahim Shahnazi
۰ نظر ۱۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۷
Ebrahim Shahnazi
۰ نظر ۱۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۷
Ebrahim Shahnazi