روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده

Strategic relationships between boundary-spanning functions: Aligning customer relationship management with supplier relationship management

چکیده
معرفی
تغییرات بازار و تحول سازمانی
ساختارهای سنتی و تغییر در طراحی سازمان
 نوآوری و همکاری
 تنوع سازمانی و روابط خارجی
مدیریت فرآیند های سازمانی
چابکی سازمانی و انعطاف پذیری
سناریو سازمانی در حال ظهور
ضرورت ادغام مرزی
دستور برای همکاری
چشم انداز سازمانی مبتنی بر فرایند
مدیریت روابط داخلی استراتژیک
همکاری توابع مرز پوشا
بازاریابی داخلی

بحث و گفتگو

این بررسی بر روی تاثیر بالقوه روابط استراتژیک پیشرفته بین توابع مرز پوشا در سازمانهای تأمین کننده کالا متمرکز است. به طور خاص، نگرانی این بازی بین گروه های سازمانی مدیریت: بازاریابی، فروش و مدیریت حساب استراتژیک، خرید و استراتژی تأمین و همکاری و مشارکت خارجی است. موضوع بر روی تحول سازمانی که توسط تغییرات بازار رانده می شود، و جستجو برای توانایی نوآوری برتر و چابکی کسب و کار قاب بندی شده است. این تغییرات چالش های جدیدی در ادغام مرزی و مدیریت پیچیده شبکه بازار ایجاد کرده است. منطق این روابط خارجی استراتژیک (با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) و روابط داخلی استراتژیک (بین توابع با مسئولیت و رهبری برای مدیریت روابط با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) منعکس شده است. روش بالا در این توانایی شامل مدیریت فرایند، استراتژی های همکاری داخلی و فعالیت های بازاریابی داخلی است. این بحث تعدادی از مفاهیم را برای تمرین و جهت تحقیقات جدید نشان می دهد

فشار از کسب و کار به مشتریان کسب و کار برای ارائه خدمات بدون درز از تامین کنندگان، و به ویژه روابط و همکاری نزدیک با تامین کنندگان استراتژیک، هرگز بالاتر نرفته است. به عنوان مثال، در سال 2006 فورد خودرو ساز در برنامه های عمومی خود، بخش کوچکی را جهت صرفه جویی در هزینه استراتژی، به قطع 90000000000 $ بودجه, ارتقا داده و با متوقف کردن کار نیمی از تامین کنندگان حدود 2000 نفر و با تمرکز کسب و کار بر روی هفت "تامین کننده اصلی" حدود نیمی از قطعات خود را پوشش داده و خرید. فورد بیشتر از نزدیک با تامین کنندگان انتخاب شده کار کرده و مشاوره آنها را در فرایند طراحی انجام داده و به آنها امکان دسترسی به برنامه های کلیدی کسب و کار در آینده و برنامه ریزی بهتر عملیات سرمایه گذاری ها برای کسب و کار فورد می دهد.

مشخصات مقاله