http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ

ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی دوشنبه چهاردهم بهمن ماه کار خود را آغاز کرد و مراسم اختتامیه آن در روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه خواهد بود. محورها و بخش‌های مختلف این جشنواره شامل داوری اختراعات، تجاری سازی، سرمایه‌گذاری، تسهیل کنندگان، اختراعات تجاری شده و ... است و همزمان با آن چندین کارگاه تخصصی نیز در محل این جشنواره برگزار می شود.

ثبت نام ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی که هر سال در ایام الله دهه فجر توسط بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، دکتر آریا الستی دبیر کل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، با بیان این مطلب گفت:‌ این جشنواره به طور سالانه با رویکرد تجاری سازی اختراعات در شش بخش داوری اختراعات، تجاری سازی اختراعات، دالان تسهیل کنندگان و سرمایه گذاران،اختراعات تجاری شده، بخش نیازمندی های فناورانه و پارکهای علم وفناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

وی افزود:‌اختراعاتی که از اعتبار سطح 3 اختراعات بنیاد ملی نخبگان استفاده کرده اند، می توانند در بخش تجاری سازی جشنواره شرکت کنند.

دبیر کل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین اتاق مذاکره بین مخترعان و سرمایه گذاران(CIP) در طول برگزاری جشنواره برای انعقاد قرارداد و تفاهم نامه انتقال فناوری، فروش اختراع و یا مشارکت در تولید برپاست.

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبگاه بنیاد ملی نخبگان به آدرس www.bmn.ir مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی