http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

دانلود PTC Creo v2.0 M010 + HelpCenter / PTC Creo Elements Pro v1.0 M040 x86/x64 - نرم افزار طراحی سه بعدی و محاسبه و تولید قطعات صنعتی

پرو/اینجینیر (Pro-E ) به معنی (مهندس حرفه‌ای) از جمله توانمند ترین نرم‌افزارهای مهندسی است که برای طراحی سه‌بعدی به کار می‌رود. نام شرکت سازنده آن (PTC) است که کوتاه شده بنگاه فناوری پارامتری است. در این نرم افزار، تمامی مدل ها به صورت کاملاً سه بعدی طراحی و ساخته می شوند و در هر زمان قابلیت ویرایش را دارند. نخست تکه‌های مورد نیاز به گونه جداگانه ساخته می‌شوند و سپس آن‌ها را در کنار هم گذاشته و تکه پیچیده تری را می سازند.
نرم افزار Creo Elements Pro با نام قدیمی Pro/ENGINEER Wildfire از جمله نرم افزارهای پیشرفته در زمینه CAD\CAM می باشد که برای طراحی، محاسبه و تولید قطعات صنعتی به کار گرفته می شود.این نرم افزار که از جمله نرم افزارهای Grade-A در طراحی و تولید می باشد دارای قابلیت های مدل سازی (Solid & Surface) بسیار قوی است و همچنین قابلیت ماشین کاری با انواع دستگاه های CNC را دارد.

 

ProE که مخفف کلمه ProEngineer است بزرگترین رقیب نرم افزار Catia محسوب می شود که دارای مزایایی نسبت به نرم افزار فوق می باشد.
از برجسته ترین این مزایا قابلیت ماشین کاری و گرفتن G-Code استثنایی آن برای ماشین های CNC می باشد که در کمال سادگی استفاده، امکان مانور ماشین کاری روی پیچیده ترین سطوح را دارا می باشد.
از طرفی در محیط Mold به قابلیت ها و آرشیو بی نظیری از قطعات استاندارد برای صنعت قالب سازی دست خواهید یافت. اما در محیط Drawing به زیباترین و فنی ترین نقشه های دو بعدی با رعایت دقیق ترین نکات و استانداردهای نقشه کشی از مدل های سه بعدی دست می یابید.
در کل با آشنایی و یادگیری این نرم افزار تمام نیازهای نرم افزاری خود در صنعت ساخت و تولید مثل مدل سازی سه بعدی، استخراج نقشه های دو بعدی، مونتاژ، قالب سازی، ماشین کاری (فرز، تراش و حتی وایرکات) و آرشیو قطعات استاندارد و .... را به صورت یکجا و مرتبط بهم در اختیار خواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PTC Creo:
- بنا شدن مدل سازی در Pro/E بر اساس مدل سازی سه بعدی صلب (solid)، در صورتی که اکثر نرم افزارهای دیگر کار مدل سازی را تنها با استفاده از سطح سازی انجام می دهند
- تعریف شدن تمام ابعاد به صورت پارامتر در مدل ساخته شده توسط این نرم افزار، بدین ترتیب اگر در ساخت مدل سه بعدی رابطه ای بین این پارامتر ها وجود داشته باشد به راحتی می توان با تغییر یکی از این پارامتر ها، دیگر پارامتر ها یا ابعاد را تغییر داد
- اعمال خودکار کوچکترین تغییر در مدل طراحی شده در هر زمانی از مراحل تکاملی ساخت قطعه یا سیستم بر روی قسمت های دیگر مانند اسمبلی، نقشه دو بعدی و روی اطلاعات ساخت به صورت همزمان
- تهیه هرگونه نما و برش در جهات دید مختلف با استفاده از اطلاعات مدل سه بعدی قطعه
- ایجاد شیب ها، Round و پخ های مورد نیاز در سطوح جدایش
- اعمال انقباض (shrinkage) در سه جهت مختصات
- طراحی و ایجاد مدل ماهیچه، تکیه گاه و سر ماهیچه و همچنین اعمال لقی های مورد نیاز
- اضافه نمودن سیستم راهگاهی، تغذیه و دیگر اجزای متالوژیکی مورد نیاز در ریخته گری
- تست نهائی روی شیب خروجی قطعه از قالب
- ارسال مدل و مجموعه های آماده شده جهت ماشین کاری و ایجاد فایل های حاوی مسیر حرکت ابزار برای ماشین های مختلف CNC و همچنین استفاده از خروجی های متفاوت نسبت به دستگاه های CNC اعم از G-Code و غیره
- و ...

NEEDHAM, MA. – April 9, 2012 – PTC (Nasdaq: PMTC) today announced Creo® 2.0, the latest release of its revolutionary new generation of product design software. Last June, PTC challenged the industry paradigm with the introduction of the first nine “apps” in its Creo family – conceived, in part, to enable a much wider range of roles to contribute to the design process with a set of integrated, purpose-built tools. With Creo , PTC introduces a new role-specific app supporting modular product design that extends how organizations can approach concept design, and delivers significant productivity enhancements to its existing Creo apps.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده:PTC
حجم فایل:4300 + 1340 + 4220 مگابایت
تاریخ انتشار:11:58 - 90/1/27
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- راهنمای استفاده از کرک نرم افزار PTC Creo در فایل PDF در داخل فولدر Crack موجود است.
2- راهنمای نصب و کرک نرم افزار PTC Creo Elements Pro به صورت فایل متنی در داخل فولدر Crack موجود است. با تغییر نام این برنامه نسخه‌ی آن نیز به نسخه‌ی 1.0 تغییر یافته است که در حال حاضر آخرین نسخه می‌باشد. این برنامه نسخه تغییر نام یافته نرم افزار Pro/ENGINEER Wildfire 6.0 است.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی