http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

جناب آقای دکتر محمود محلوجی بیدگلی انتخاب جنابعالی را به سمت مدیر گروه کارشناسی ارشد مکاترونیک صمیمانه تبریک و
تهنیت عرض نموده و از توجه ویژه جنابعالی در جهت حل مسائل و مشکلات دانشجویان از لحاظات قبول مسئولیت نهایت تقدیر و تشکر به عمل آمده وتوفیق روز افزون جنابعالی را در این مسیر از خدواند منان مسئلت داریم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰

نظرات  (۱)

سلام دوستان
من کارشناسی مهندسی الکترونیک بودم
ارشد میخام بیام مکاترونیک
دانشگاه کاشان چه جوریه با توجه به اینکه من شاغل هستم
تشکر می کنم دوستان راهنمایی کنند
پاسخ:
سلام
با توجه به رشته کارشناسی شما می بایست دروس مربوزط به مکانیک را پاس کنید.
یعنی اینکه دروس جبرانی شما از واحدهای رشته مکانیک داده می شوند.
بقیه دروس هم که مطابق با گرایش تان اخذ می کنید.
لیست دروس در صفحات قبلی آپلود شده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی