http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان


Microsoft Project Professional 2013 یکی از قوی‌ترین و قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای موجود کنترل پروژه محسوب می‌شود. این نرم‌افزار قریب به 10 سال است که به بازار ایران وارد شده و به شکل گسترده توسط کاربران و برنامه‌ریزان پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهندسان کنترل پروژه عموماً از این نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مدیریت زمان پروژه‌ها استفاده می‌کنند. این برنامه، برخلاف وجود برخی محدودیت‌ها و کمبودها (در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه) به عنوان یک نرم‌ افزار کاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ایران روزانه مورد استفاده کاربران بی‌شماری قرار می‌گیرد و یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت و کنترل پروژه جهت انجام وظایفی مانند دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مربوط به پروژه، پیش بینی و برآورد هزینه‌ها، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت‌های مورد نیاز، پیگیری پیشرفت پروژه و غیره در میان مدیران پروژه به شمار می‌آید.


 قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Project Professional 2013:
- مدیریت موثر منابع.
- طرح ریزی موثر برای کارهای مختلف پروژه.
- بالابردن توان کار گروهی و ارتباط موثر تیم پروژه با یکدیگر.
- نمایش جدول زمانی از فعالیت‌های افراد گروه.
- دسترسی آسان و سریع به اطلاعات.
- امکانات گزارش دهی بسیار قدرتمند.
- سادگی سازمان دهی داده‌های موجود.
- امکانات بودجه‌ریزی انعطاف پذیر.
- امکان استفاده از نمودار‌های گانت.
- فیلدهای سفارشی چند مقداره.
- سازگار با جدیدترین نسخه‌های ویندوز.

معرفی نسخه‌های 32 و 64 بیتی Microsoft Project Professional 2013:
مجموعه آفیس در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه می‌شود که بر اساس معماری پردازنده اصلی سیستم بر روی ویندوز قابل نصب می‌باشد و هیچ گونه تفاوتی بین کارایی و ویژگی‌های این دو نسخه نمی‌باشد.
اما شرکت مایکروسافت همیشه به کاربران پیشنهاد می‌کند علی رغم داشتن ویندوز 64 بیتی از آفیس 32 بیتی نصب و استفاده کنند و نسخه 64 بیتی آفیس پیشنهاد نمی‌شود.
علت آن این است که نسخه 32 بیتی سازگاری بیشتری با سایر برنامه‌ها و مخصوصاً Add-on ها و Plug-in های جانبی دارد و از طرفی تفاوت چشم گیری در قدرت پردازش این دو نسخه وجود ندارد لذا گروه پی سی دانلود نیز به شما پیشنهاد می‌کند تا از نسخه 32 بیتی استفاده نمایید.
نسخه 64 بیتی فقط زمانی برتری خود را نسبت به نسخه 32 بیتی نشان می‌دهد که پردازش متون و صفحات در ابعاد بسیار وسیع صورت بگیرد، در این صورت نسخه 64 قادر است تا پردازش قوی‌تری نسبت به نسخه 32 بیتی انجام دهد ولی این کاربرد نه تنها در ایران بلکه در سازمان‌های بزرگ نیز تقریباً بلااستفاده است.


نکات قابل توجه:
- تمامی نسخه‌های قرار داده شده، نسخه Volume یا VL هستند و در هنگام نصب نیازی به Product Key ندارند، پس از نصب می‌توانید با ابزار فعال سازی قرار داده شده در قسمت «دانلود» برنامه خود را به صورت کامل و مطمئن فعال کنید.


Microsoft Project Professional 2013 helps you easily plan projects and collaborate with others from virtually anywhere. Stay organized and keep your projects on track with the only project management system designed to seamlessly work with other Microsoft applications and cloud services.

راهنمای نصب

1. ابتدا تمامی قسمت‌های نسخه‌ی مورد نظر خود را دانلود و سپس استخراج نمایید.
2. با اجرای فایل Setup.exe مراحل نصب را آغاز کنید.

توجه: سرویس پک 1 همراه با برنامه به طور خودکار نصب می‌گردد و نیازی به نصب جداگانه آن نیست.



اطلاعات نسخه‌ 32 بیتی + سرویس پک 1 - 611 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

اطلاعات نسخه‌ 64 بیتی + سرویس پک 1 - 753 مگابایت
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم

اطلاعات سرویس پک 1 به صورت جداگانه
دانلود دانلود - نسخه 32 بیتی - 354 مگابایت
دانلود دانلود - نسخه 64 بیتی - 440 مگابایت
اطلاعات در صورتی قبلاً نرم افزار Microsoft Project 2013 را نصب کرده‌اید می‌توانید با دانلود بسته سرویس پک 1 به صورت جداگانه و اجرای آن، نرم افزار خود را بروزرسانی کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی