http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

باشگاه مکاترونیک و هوش مصنوعی

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

معرفی باشگاه مکاترونیک و هوش مصنوعی

باشگاه رباتیک مجتمع فنی تهران با هدف ترویج علم فعالیتهای خود را از سال 1388 آغاز نموده است.

در این راستا مجموعه نشستهایی را با عنوان باشگاه رباتیک ، مکاترونیک و هوش مصنوعی ایران برگزار می نماید ، در این نشستها از جمعی از بزرگان در بخشهای مرتبط با علم رباتیک به عنوان سخنران ویژه دعوت به عمل می آید و همچنین در هر نشست یک سخنرانی دانشجویی نیز از طرف اعضای کمیته علمی دپارتمان و یا دانشجویان و دانش آموزان علاقمند که فعالیتهای پژوهشی انجام می دهند بعد از تایید مقاله و ارائه آنها توسط کمیته علمی باشگاه برگزار می گردد.


بخشهای دیگری مانند: سخن ماه، اخبار و... از بخشهای ثابت این باشگاه است که همراه با پخش فیلمها و تصاویر روز از علم رباتیک سعی بر آن دارد که نگاهی تحلیلی به وضعیت این علم در سطح دنیا داشته باشد.

حضور در این نشستها برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان می باشد و این محافل می تواند باعث هدایت هرچه بهتر آنها در فعالیتهای پژوهشی و آشنایی با دیگر فعالان در این بخش باشد.

کمیته علمی و اجرای باشگاه از تمامی علاقه مندان، مراکز علمی و شرکتها برای حضور در این برنامه و ارائه فعالیتها دعوت به عمل آورده و آرزومند است بتواند نقش موثری در فرهنگ سازی و ترویج علم در ایران داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی