http://bayanbox.ir/id/2877345278121749323

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

گروه مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

وبلاگ تخصصی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مکاترونیک دانشگاه آزاد کاشان

آموزش پروپوزال نویسی

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ب.ظ

 در این بخش دو جزوه آموزشی کاربردی به عنوان راهنمای تکمیل پرپوزال پیشنهاد طرح تحقیقاتی برای دانلود قرار داده شده است.

 

پروپوزال پیش نویس یک طرح تحقیقاتی است که در آن محقق چرایی و چگونگی کار را توصیف می کند. پروپوزال شامل بخش های مختلفی است که نوشتن هر بخش نکات خاص خود را دارد. قطعا نوشتن یک پروپوزال کامل نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. نکته مهم این است که دانشجویان اقدام به نوشتن اولیه پروپوزال نمایند و تصحیح و تکمیل آن را به اساتید راهنما و مشاورین آماری محول نمایند. دفتر استعدادهای درخشان اقدام به تهیه دو جزوه کوتاه آموزشی در این زمینه نموده است. شما می توانید این جزوه را دانلود کنید و از راهنمایی های آن در حین نوشتن پروپوزال بهره ببرید.

pdfدانلود جزوه اول (این جزوه راهنمایی های مفیدی برای شروع کار و اینکه چگونه یک پروپوزال ساده بنویسید را در اختیار شما قرار می دهد.)

 

pdfدانلود جزوه دوم - جدید (این جزوه به صورت تخصصی تر هریک از بخش های پرپوزال را تشریح می کند و راهنمایی هایی جهت تکمیل این بخش ها ارائه می دهد. همچنین در صورتی که در پر کردن فرم طرح های تحقیقاتی در سیستم پژوهشیار مشکلی داشتید، این راهنما می تواند به شما کمک کند.)


۹۲/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی