نوآوری پر خطر (ریسک دار) : تأثیر استراتژی های داخلی و خارجی تحقیق و توسعه بر توزیع سود
عنوان انگلیسی
Risky innovation: The impact of internal and external R & D strategies upon the distribution of returns
دانلود مقاله
http://isiarticles.com/ad/article/5101/2650
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. استراتژی های نوآوری های داخلی و خارجی
2. 1. ماهیت نتایج نوآوری
2. 2. منافع حاصل از استراتژی های خارجی
2. 3. هزینه استراتژی های خارجی
2. 4. شواهد جدیدتر در اثر استراتژی های نوآوری داخلی و خارجی
2. 5. سوالات پرسیده شده
3. روش شناسی تحقیق
3. 1. مدل آماری
3. 2. اطلاعات
3. 3. مشخصات تجربی
4. نتایج
5. نتیجه گیری
ترجمه چکیده
نوآوری های خارجی، سود شرکت های متوسط را افزایش می دهد، اما همچنین پراکندگی و کشیدگی توزیع سود را افزایش می دهد. این به این معنی است که استراتژی های خارجی پر مخاطره هستند و ممکن است تلاش زیادی قبل از به دست آمدن بازده متوسط نیاز داشته باشد. این امر شرکت های کوچک تر را به طور نامتناسبی در یک موقعیت پر مخاطره قرار میدهد. با وجود شواهد قبلی که پاداش نوآوری به طور مثبت اریب است، ما هیچ اثری از استراتژی های نوآوری بر چولگی توزیع سود شرکت ها نیافتی
ترجمه مقدمه
هم مدیران و هم سیاست گذاران مسئولیت نوآوری در شرکت ها و سطح کشور در شناخت تاثیر استراتژیهای مختلف مشوق نوآوری های علاقه مند هستند. یک طبقه بندی خاص از استراتژی های نوآوری که اخیرا مورد توجه قرار گرفت تمایز بین استراتژی های داخلی و خارجی است. در حالی که منبع یابی خارجی و تولید داخلی اغلب توسط شرکت ها در بسیاری از حوزه فعالیتها در همه جا به خوبی شناخته شده است، اما تمایل شرکت ها به استفاده از منابع خارجی دانش در جستجوی نوآوری، نسبتا جدید است و بررسی تاثیر این استراتژی بر نوآوری و نتایج عملکرد، پیشینه اندک ولی رو به رشد خود را آغاز کرده است. این تحقیقات نشان داده است که R & D خارجی سودمند است، به این معنا که شرکت با استفاده از منابع خارجی برای استراتژی های تحقیق و توسعه خود، نتایج نوآوری بهتر بدست می آورد، به ویژه اگر R & D در داخل شرکت انجام شود.
یک مدل «تجربه خلاق» در گردشگری خلاق
عنوان انگلیسی
A MODEL OF ‘CREATIVE EXPERIENCE’ IN CREATIVE TOURISM
دانلود مقاله
http://isiarticles.com/ad/article/2285/2650
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور ادبیات
روش های مطالعه
روش
تجزیه و تحلیل و نتایج داده ها
بحث
نتیجه گیری
ترجمه چکیده
این مقاله ماهیت خلاقیت در گردشگری خلاق را از نظر یک گردشگر بیان می کند. با اینکه مفهوم گردشگری خلاق همچنان مبهم باقی می ماند و تحقیق بیشتری برای فهم آن مورد نیاز است اما درحال افزایش میزان توجه است. اطلاعات با استفاده از مصاحبه های دقیق با گردشگران و مشاهدات در چهار مکان زندگی صنعت خلاق در تایوان جمع آوری شد. شیوه ی فرضیه ی بنا شده بکار برده شد و یافته ها نشان می دهد که تعاملات بیرونی و انعکاسات درونی، طرح تجربه ی خلاق گردشگر را شکل می دهد. تعاملات بیرونی به تعاملات گردشگر با محیط، مردم و محصول یا خدمات یا تجربه اشاره دارد، در حالیکه تعاملات درونی به هوشیاری یا آگاهی، مستلزمات و خلاقیت اشاره داشته و این ابعاد متقابلا بطور کلی در تجربه ی درونی خود گردشگر اثر می گذارد. علاوه براین، هوشیاری یا آگاهی، شرط لازم برای تجربه ی خلاق است که آن را از دیگر تجربه ها متمایز می سازد.
ترجمه مقدمه
مفهوم گردشگری خلاق در طول چندین سال در کشورهای زیادی شامل نیوزلند، اطریش، اسپانیا، کانادا، ایالات متحده و تایوان توسعه یافته است. اگرچه جاهای مختلف تعریف های مختص خودشان را از گردشگری خلاق دارند اما تعریف های مشترکی همچون اشتراک فعال، تجربه های معتبر، توسعه ی پتانسیل خلاق و توسعه ی مهارت ها وجود دارد. این تجربه ها اساسا به زندگی روزمره مربوط می شود و مبنای خلاقیت گردشگری خلاق شامل حرفه های سنتی، تولید صنایع دستی، هنر آشپزی، عطر سازی، نقاشی ظروف چینی و حرکات موزون است. ولو اینکه خلاقیت به عنوان اساس گردشگری خلاق در نظر گرفته می شود اما عوامل خلاق سیستم های گردشگری خلاق بدون پژوهش باقی می ماند. گذشته از این، تعاریف جاری از گردشگری خلاق همگی منابع هدایت شده هستند، مانند هیئت های گردشگری، ارائه دهندگان خدمات و انواع دست اندرکاران صنعتی، با اینکه نقطه نظرات گردشگران ملاحظه نمی شود اما آنها به عنوان خالقان تجارب در نظر گرفته می شوند. اگرچه نقطه نظر یک منبع هدایت شده در این متن مهم است، همچنین تجارب گردشگران خلاق توسط افراد خلاق مثل هنرمندان، کارآفرینان سبک زندگی یا خالقان فرهنگی بکار گرفته می شود، نظرات مصرف کنندگان نباید نادیده گرفته شود. هنگامیکه کائوفمن و بائر می پرسند که : چه کسی تصمیم می گیرد که چه چیزی خلاق است؟ در رشته هایی مانند روان شناسی یا طراحی، خلاقیت همیشه از چشم انداز هنرمند دیده می شود. به عنوان مثال چگونگی گسترش آثار هنری هنرمندان، پیشرفت اندازی گیری های خلاقیت هنرمندانه یا فرآیند خلاق طراحی محصولات یا فعالیت های جدید. با این وجود این ارزیابی ها از خلاقیت مبنی بر کارشناسی هستند و ممکن است قابل اجرا برای مردم عادی نباشد، بخصوص از آنجاییکه این مطالعات اغلب ابعاد خلاق هنرمند را مورد آزمون قرار می دهد که توسط افراد غیر حرفه ای دست نیافتی هستند، مانند گردشگران که فقط می خواهند از چیزی لذت ببرند که در ظاهر زندگی عادی بدیع یا معتبر است و مربوط به تعاملات می شود. اگرچه گردشگران زمانی که در گردشگری هستند به عنوان نقش های فعال بازی در هم آفرینی تجربه هایشان دیده می شوند، دست اندرکاران صنعت وقتی که آن وارد طراحی و آماده سازی چنین فعالیت هایی می شود، باز هم هدایت آن را بدست می گیرند. با مطالعات اندکی ملاحظه می گردد که گردشگران در واقع چه چیزی در این متن می خواهند. برای مثال Maitland نقش های گردشگران را مطالعه می کند و در شهرهای خلاق ساکن می شود، در حالیکه Maisel بیشتر تجارب مطلوب گردشگران را که کوچک، خودمانی و بر اساس یک درجه بندی انسانی هستند تصدیق می کند. بنابراین آنالیزی پیچیده تر برای گردشگری خلاق که از نقطه نظر گردشگری ترسیم می شود نیاز است، بخصوص با در نظر گرفتن اینکه دقیقا چه چیزی گردشگری خلاق را می سازد، چگونه با انواع دیگر گردشگری متمایز می شود، بلوک های ساختمان اصلی تجربه های خلاق چه چیزی هستند و این عناصر چگونه در سیستم گردشگری خلاق تعامل دارند؟ بدین گونه این مقاله به ساخت یک مدل از تجربه های خلاق در گردشگری خلاق از چشم انداز گردشگر کمک کند. با دانستن چگونگی ساخته شدن فرآیند خلاق، گردشگران می توانند تجربه ی خلاق خود را با تحقیق روی اینکه آنها چه چیزی می خواهند از دامنه ی تجربه های گردشگری خلاق بر اساس پیشنهاد، افزایش دهند. بعلاوه دست اندرکاران صنعت همچنین به دانستن بیشتر درباره ی عناصر کلیدی که می توانند سطح خلاقیت را در فرآیند تجربه ی خلاق افزایش دهند، نیاز دارند. از آنجا که مطالعات نسبتا کمی این مسائل را بررسی می کند، تحقیق جاری به بیان شکاف ها در ادبیات جاری کمک می کند.
رهبری تحول آفرین، خلاقیت و نوآوری سازمانی
عنوان انگلیسی
Transformational leadership, creativity, and organizational innovation
دانلود مقاله
http://isiarticles.com/ad/article/2224/2650
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه نظری و فرضیات
رهبری تحول آفرین و خلاقیت فردی
مدل پیشنهادی
رهبری تحول آفرین و انگیزش درونی
رهبری تحول آفرین و توانمندی روانی
رهبری تحول آفرین و ادراک پشتیبانی از نوآوری
رهبری تحول آفرین و نوآوری سازمانی
خلاقیت فردی و نوآوری سازمانی
روش
معیارهای فردی
انگیزش درونی
نتایج
ترجمه چکیده
این مطالعه مدلی از تأثیر رهبری تحول آفرین را بر خلاقیت پیروان در سطح فردی و بر نوآوری در سطح سازمانی ارائه می کند. این مدل بر روی 163 نفر از پرسنل R&D و مدیر در 43 شرکت تولید نرم افزار کوچک و متوسط در ترکیه تست شد. نتایج نشان می دهد که رهبری تحول آفرین آثار مهمی بر خلاقیت در سطح فردی و سازمانی دارد. در سطح فردی، نتایج مدلسازی خطی سلسله مراتبی نشان می دهد که رابطه ای مثبت بین رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان وجود دارد. علاوه بر این، رهبری تحول آفرین از طریق توانمندسازی روانی بر خلاقیت کارکنان تأثیر می گذارد. در سطح سازمانی، نتایج تحلیل رگرسیون نشان می دهد که رهبری تحول آفرین ارتباطی مثبت با نوآوری سازمانی دارد که با معیارهای بازارگرا (که به طور خاص برای کشورهای در حال توسعه و صنایع در حال رشد طراحی شده است) اندازه گیری می شود. درباره دستاوردهای این نتایج به همراه چند کاربرد عملی احتمالی بحث می شود.
ترجمه مقدمه
نوآوری از طریق خلاقیت عامل مهمی در موفقیت و مزیت رقابتی سازمان ها (وودمن و همکاران، 1993) و نیز برای یک اقتصاد قدرتمند (دراکر، 1985) است. امروزه تقریباً تمام سازمان ها با محیط پویایی مواجه هستند که دارای ویژگی هایی چون تغییر تکنولوژیکی سریع، کاهش چرخه عمر محصول و جهانی شدن است. سازمان ها (به ویژه سازمان های تکنولوژی محور) برای بقا، رقابت، رشد و پیشرو بودن باید خلاق تر و نوآورتر از قبل باشند (جونگ و همکاران، 2003؛ تیرنی و همکاران، 1999). تعاریف مختلفی از خلاقیت و نوآوری در منابع وجود دارد. یکی از تعاریف پر استفاده بیان می کند که خلاقیت ایجاد ایده های جدید و مفید است و نوآوری اجرای ایده های خلاقانه در یک سازمان است (آمابایل، 1983، 1998؛ آمابایل و همکاران، 1996). بنابراین خلاقیت در سطح فردی است در حالی که نوآوری در سطح سازمانی است (اولدهام و کامینگز، 1996).
قواعد متناقض و جرقه های خلاقیتی : بهبود خلاقیت فردی از طریق تعارض و یکپارچگی
لینک دانلود
http://isiarticles.com/ad/article/2253/2650
عنوان انگلیسی
Paradoxical frames and creative sparks: Enhancing individual creativity through conflict and integration
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
قواعد متناقض و خلاقیت
مروری بر پژوهش
روش تحقیق
روش کار
بحث کلی
نتایج نظری و عملی
محدودیتهای تحقیق و پژوهشهای آتی
ترجمه چکیده
در همه صنایع، سازمانها در محیطهایی با پیچیدگی و عدم اطمینان روزافزون فعالیت میکنند. برای موفقیت در چنین محیطهایی، سازمانها نیازمند آن هستند که اعضایشان خلاقانه اندیشیده و خواسته های متضاد را یکپارچه سازند. اعتقاد ما این است که اتخاذ قواعد متناقض – قالبهای ذهنی که افراد را به تشخیص و پذیرش تناقضها ترغیب میکنند – باعث افزایش خلاقیت میگردد. در چهار مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از آزمایشات خلاقیت و دستکاری های مختلف جهت فراخواندن قواعد متناقض، شرکت کنندگانی که قواعد متناقض را اتخاذ نمودند بیشتر از آنهایی که این کار را نکردند خلاقیت نشان دادند. نتایج ما دلالت بر آن دارند که تأثیر مثبت قواعد متناقض بر خلاقیت به سبب ارتباط متناقض بین مؤلفههای آزمایش در کنار فعالسازی مشترک آنها است. این ارتباط متناقض در افراد حس تعارض ایجاد مینماید و توانایی آنها برای یکپارچه نمودن تناقضها را افزایش میدهد که در عوض خلاقیت را بهبود میبخشد.
ترجمه مقدمه
مدیریت خلاقیت در سازمانها همراه با تنشها و تناقضاتی است (Defillippi, Grabher, & Jones, 2007) که موجب این خواسته از کارکنان میگردد تا اهداف متضاد و خواسته های متناقض را یکپارچه سازند (Lewis, 2000). به عنوان مثال، از کپی رایترها [افرادی هستند که وظیفه آنها ساخت شعارهای تبلیغاتی است] خواسته میشود تا شعارهایی بدیع بسازند که در زمان کمپین های تبلیغاتی هم با معنی و هم موثر باشند (Beersma & De Dreu, 2005). همینطور، توسعه دهندگان محصول باید موضوعات مربوط به هزینه و مانند آنرا در زمان توسعه محصولی جدید مد نظر قرار دهند (Lewis, Welsch, Dehler, & Green, 2002; Miron, Erez, & Naveh, 2004)؛ و کارکنان باید در زمان حل مسائل از دام محدودیتها بیرون آمده و به طور همزمان راه حلهایی عملی که میتوانند با در نظر گرفتن محدودیتهای سازمانی پیاده سازی شوند را ارایه دهند (Oldham & Cummings, 1996). واکنشهای عادی اعضای سازمان به این تناقضها و دیگر خواسته های متضاد شامل حس تهدید، حالت دفاعی داشتن و تمایل به تمرکز بر یک خواسته به قیمت خواسته ای دیگر است (Lewis, 2000). با این حال، تمرکز بر تنها یک خواسته میتواند ناسازگارانه باشد. تمرکز بیش از اندازه بر بدیع بودن، به عنوان مثال، تاکید کم یا عدم تاکید بر محدودیتها (مانند هزینهها)، ممکن است منجر به ساخت محصولات بدیع اما بسیار گران قیمت گردد که نیازهای مشتری را برآورده نمیکنند (Wind& Mahajan, 1997). بر عکس، تاکید بیش از اندازه بر خصوصیات و محدودیتها میتواند انعطاف پذیری و کاوش مورد نیاز خلاقیت را عقیم بگذارد (Benner & Tushman, 20003). پیشنهاد شده است که به منظور یکپارچه سازی اهداف متضاد و خواسته های متناقض، مدیران و کارکنان باید قواعد متناقض را اتخاذ نمایند (Lewis, 2000; Smith & Tushman, 2005). با استناد به Lewis، «تناقض باعث مؤلفههایی متناقض اما وابسته بهم میشود – مؤلفههایی که به تنهایی منطقی اما به طور همزمان نامعقول و غیرمنطقی به نظر میرسند» (Lewis, 2000, p. 760). بنابراین، قواعد متناقض قالبهایی ذهنی هستند که افراد جهت تشخیص و پذیرش تناقضها به محیط تحمیل میکنند (Smith & Tushman, 2005, p. 523). در طول این مقاله، ما قواعد متناقض را به طور جامعتر به عنوان قالبهایی ذهنی که افراد به منظور پذیرش عبارات یا ابعاد ظاهراً متناقض از یک آزمایش یا وضعیت مورد استفاده قرار میدهند تعریف میکنیم. اگرچه زمانی که افراد تناقض را میپذیرند، تضادهای درونی ذاتی ابعاد یا عبارات را تشخیص میدهند اما این رابطه احتمالی را به صورت رابطه ای متمم یا تقویت کننده میشناسند. به عنوان مثال، یک کارمند ممکن است دستوری از رییس خود دریافت کند که به نظر دارای تناقض است (مثلاً «مطمئن شو که برای ارایه محصول جدید همه چیز برنامه ریزی و سازماندهی شده باشد. همینطور مطمئن باش که انعطاف پذیری لازم برای برآورده نمودن به موقع خواسته های لحظه آخری مشتری حفظ گردد». اگر زمانی که یک کارمند این دستورها را دریافت میکند یک قاعده متناقض فعال گردد، وی نه تنها ناسازگاری ذاتی بین رسیدن به سطوح بالای برنامه ریزی و انعطاف پذیری به طور همزمان را تشخیص میدهد بلکه پتانسیل برنامه ریزی و انعطاف پذیری برای تکمیل نمودن یا تقویت مثبت یکدیگر را نیز درک مینماید. به عنوان مثال، برنامه ریزی و سازماندهی میتوانند به آماده شدن در مقابل واکنشهای جایگزین مشتریان کمک کنند و بنابراین در زمان رسیدگی به نیازهای آنها انعطاف پذیری بیشتر را ممکن سازند (Vera & Crossan, 2005). اما چنانچه یک قاعده متناقض فعال نباشد، کارمند تنها بر یکی از ابعاد تمرکز خواهد نمود و فرصت برای موفقیت در هر دو را از دست خواهد داد. در کل، قواعد متناقض نوعی «بررسی متناقض» را ترغیب میکنند که در آن مشکلی شناسایی میشود، مؤلفههای متناقض آن و رابطهای آنها مشخص میگردند و مورد کنکاش قرار میگیرند و راه حلهای جایگزین پیدا میشوند و تحت آزمایش قرار میگیرند (DeFillippi et al., 2007; Luscher & Lewis, 2008). میزانی که مدیران باید تضادها را بشناسند و بپذیرند بر اینکه آیا آنها «فشارها و منافع ناشی از خود را میپذیرند یا به دلیل این ناسازگاریها دچار درنگ میگردند» تأثیر گذار است (Smith & Tushman, 2005, p. 526). همچنین، دانشوران چنین استدلال میکنند که اتخاذ قواعد متناقض باعث بهبود توانایی مدیران در رسیدگی و برخورد با تناقضهای راهبردی (Smith & Tushman, 2005) میگردد و همچنین باعث میشود آنها به بینشهای جدیدی نسبت به مشکلات کنونی دست یابند (Luscher & Lewis, 2008). علیرغم این بینشهای جدید در رابطه با احتمالات قواعد متناقض، هیچ بررسی تجربی تاکنون تأثیرات این نوع قواعد بر خلاقیت را مورد مطالعه قرار نداده است. با توجه به این خلأ، مطالعه حاضر تأثیر قواعد متناقض بر توانایی افراد در خلاق بودن را مورد بررسی قرار میدهد. ما پدیده قواعد متناقض را وارد محیط کنترل شده آزمایشگاهی نمودیم و آنها را با استفاده از آزمایشات مختلف دستکاری کردیم. همچنین، طی چهار بررسی آزمایشگاهی، از اقدامات ابتکاری مختلف برای بررسی تعمیم پذیری یافته های خود و اکتشاف مکانیزمهای روانشناختی که رابطه بین اتخاذ قواعد متناقض و خلاقیت را تبیین میکنند استفاده نمودیم.
مقالات ISI خلاقیت در مدیریت کسب و کار : 93 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی
دسته بندی موضوعی مقالات ISI کارآفرینی و مدیریت کسب و کار خلاقیت در مدیریت کسب و کار
لینک دانلود مقالات
http://isiarticles.com/ad/topic/80/2650
آشنایی با موضوع
طبق تعریف، خلاقیت یعنی توانایی تولید ایده ها و راه حل های متعدد، جدید و مناسب برای حل مسائل و مشکلات. خلاقیت شامل تولید چیزی است که هم اصیل و هم ارزشمند باشد و نشأت گرفته از فرایندهای خودآگاه و ناخودآگاه انسان می باشد.
خلاقیت به عنوان جوهره کارآفرینی و یکی از عوامل کلیدی و رمز پیشرفت و حتی بقای سازمان های نوین است. پیتر دراکر معتقد است خلاقیت و کارآفرینی چنان لازم و ملزوم یکدیگرند که می توان گفت کارآفرینی بدون خلاقیت و نوآوری حاصلی ندارد. مفهوم خلاقیت به عنوان نیرویی پویا در مطالعات روانشناسی، جامعه شناسی و نظریه پردازان فرهنگی و هنری مطرح است.
خلاقیت یکی از صفات مشخص و و بارز کارآفرینان است که با نوآوری عجین شده ،رهیافت مختلفی را به همراه می آورد. زمانیکه ذهن فرد خلاق از اطلاعات خام انباشته شد، به طور غیر محسوس شروع به کار می کند و پس از تجزیه و تحلیل و ترکیب اطلاعات به روشی تازه دست می یابد.
افراد خلاق خیال پرداز هستند و رویاهای خود را بهتر به خاطر می آورند. آنها شیفته تازگی هستند و به دنبال تحریک ذهنی و نه محرک های قوی و مخاطره آمیز جهان واقعی هستند. هوش بالا، سیالیت فکری، انعطاف پذیری ادراکی، ابتکار، استقلال رأی، اعتماد به نفس، ریسک پذیری، تمرکز ذهنی و تمایل به موفقیت از مهم ترین ویژگی های شخصیتی افراد خلاق است.
در این صفحه، تعداد 93 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع خلاقیت در مدیریت کسب و کار آرشیو شده است که شما می توانید این لیست را بر اساس «سال انتشار مقاله»، «مقالات ترجمه شده یا ترجمه نشده»، «تعداد صفحات» و همچنین «کد مقاله» مرتب نموده و مقالات مورد نظر خود را دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
لینک دانلود مقالات
http://isiarticles.com/ad/topic/237/2650
تکان های زیست محیطی، اقدامات کارآفرینی و ایجاد ارزش : مطالعه موردی از شرکت Trend Micro
کد مقاله : 9478 فرمت PDF 14 صفحه سال 2007 Environmental jolts, entrepreneurial actions and value creation: A case study of Trend Micro
دانلود مقاله سفارش ترجمه
تاثیر عدم قطعیت درک شده در کنش کارآفرینانه فن آوری انرژی تجدید پذیر در حال ظهور ، پروژه های تبدیل به گاز توده زنده در هلند
کد مقاله : 9479 فرمت PDF 19 صفحه سال 2007 The influence of perceived uncertainty on entrepreneurial action in emerging renewable energy technology; biomass gasification projects in the Netherlands
دانلود مقاله سفارش ترجمه
اقدامات کارآفرینانه مدیران شرکت : بررسی ادراک و موقعیت
کد مقاله : 9480 فرمت PDF 12 صفحه سال 2009 Managers' corporate entrepreneurial actions: Examining perception and position
دانلود مقاله سفارش ترجمه
تاثیر هنجارهای اجتماعی بر عمل کارآفرینانه: مدارک و شواهد از زمینه کارآفرینی زیست محیطی
کد مقاله : 9481 فرمت PDF 17 صفحه سال 2010 The impact of social norms on entrepreneurial action: Evidence from the environmental entrepreneurship context
دانلود مقاله سفارش ترجمه
تاثیر عدم قطعیت درک شده بر عمل کارآفرینانه در انتقال به زیرساخت های انرژی کم انتشار : مورد احتراق توده زنده در هلند
کد مقاله : 9482 فرمت PDF 15 صفحه سال 2010 The influence of perceived uncertainty on entrepreneurial action in the transition to a low-emission energy infrastructure: The case of biomass combustion in The Netherlands
دانلود مقاله سفارش ترجمه
پابرجایی شرکت : کنش کارآفرینانه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه R & D
کد مقاله : 9483 فرمت PDF 18 صفحه سال 2012 Corporate effectuation: Entrepreneurial action and its impact on R&D project performance
دانلود مقاله سفارش ترجمه
اقدامات کارآفرینی و اعتماد بیش از حد خوش بینانه : نقش استدلال انگیزه در معرفی محصول جدید
کد مقاله : 9484 فرمت PDF 19 صفحه سال 2012 Entrepreneurial actions and optimistic overconfidence: The role of motivated reasoning in new product introductions
دانلود مقاله سفارش ترجمه
مدل شبیه سازی برای انگیزه دهی ایجاد کنش کارآفرینی
کد مقاله : 9485 فرمت PDF 9 صفحه سال 2013 Simulation Model for Motivating the Creation of Entrepreneurship Actions
دانلود مقاله سفارش ترجمه